CD Project Red wypuściło ostatnio nowy patch do Cyberpunka oznaczony numerem 1.6, który wprowadził tryb wydajności na konsoli Xbox Series S. Gra celuje w 60 klatek przy dynamicznej rozdzielczości 1080p. To bardzo dobra okazja żeby wrócić do gry.
Nareszcie da się normalnie grać
Do tej pory przeszedłem grę dwa razy na poprzedniej generacji i nie było to doświadczenie, które mógłbym komukolwiek polecić na szczęście nowy patch to zmienia.
Gra przez większość czasu utrzymywała płynne 60 FPS i działała stabilnie, co prawda zdarzyły mi się dwa crashe, co w porównaniu do wersji premierowej jest niczym. (Na premierę grę wywalało mi średnio co godzinę.)
Dynamiczna rozdzielczość do 1080p, być może nie brzmi oszałamiająco, ale dla mnie w zupełności wystarczy – zwłaszcza, że konsole mam podłączoną do 24″ monitora FHD – zresztą wygląda i tak lepiej od wersji z Xbox One.
Reasumując
Ciesze się, że zagrałem kolejny raz, poprawki błędów i optymalizacja pozwoliła mi na nowo cieszyć się tym świetnie wykreowanym świtem. Wreszcie wyczyszczę mapę z wszelkich znaczników…
PS. Czekam oczywiście na DLC Phantom Liberty
Dodaj komentarz