Sprawdziłem Cyberpunk 2077 na Xbox Series S

CD Project Red wypuściło ostatnio nowy patch do Cyberpunka oznaczony numerem 1.6, który wprowadził tryb wydajności na konsoli Xbox Series S. Gra celuje w 60 klatek przy dynamicznej rozdzielczości 1080p. To bardzo dobra okazja żeby wrócić do gry.

Nareszcie da się normalnie grać

Do tej pory przeszedłem grę dwa razy na poprzedniej generacji i nie było to doświadczenie, które mógłbym komukolwiek polecić na szczęście nowy patch to zmienia.

Gra przez większość czasu utrzymywała płynne 60 FPS i działała stabilnie, co prawda zdarzyły mi się dwa crashe, co w porównaniu do wersji premierowej jest niczym. (Na premierę grę wywalało mi średnio co godzinę.)

Dynamiczna rozdzielczość do 1080p, być może nie brzmi oszałamiająco, ale dla mnie w zupełności wystarczy – zwłaszcza, że konsole mam podłączoną do 24″ monitora FHD – zresztą wygląda i tak lepiej od wersji z Xbox One.

Reasumując

Ciesze się, że zagrałem kolejny raz, poprawki błędów i optymalizacja pozwoliła mi na nowo cieszyć się tym świetnie wykreowanym świtem. Wreszcie wyczyszczę mapę z wszelkich znaczników…

PS. Czekam oczywiście na DLC Phantom Liberty

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *